Čt 9. září od 17 hod.– Jarkovice

23 st. Jasno

40 km, nastoupáno skoro 1000 m

6 – Zbpo, Jide, Jidl, Mame, Gustavo, Edli

Ještě letní výjezd tak vskutku můžeme dát ty Jarkovice, konečně! Ani velhartičtí neprotestují a hnedle stoupáne po trati českého poháru k Petráškově školce. Tam potkáváme pěší Alhr a spol. – možná plánují nějaké enduro. Cesta kolem Sva na Odolenku je parádní, oschlá a v lese pod Odolenkou bočíme dolu na cestu, kterou jsem už dlouho nejel… Tam tečou potůčky a navíc potom trefim špatnou odbočku. Pár metrů se vracíme a pokračujeme po v současnosti rozryté bahenní cestě s kolejemi, ale nakonec touto zkratkou přeci jen dosáhneme rozcestí v údolí pod Odolenkou a potkaje bikera proti stoupáme na Svojšice a Cihelnu po značce a Horní Staňkov kousíčkem po silnici. Tam se vnoříme do hlubokých boreckých lesů a tentokrát vrchol objíždíme po vrstevnici zprava. Tam Zbpo ukazuje motorkový singl přímo prudce dolů, tak si ho užijem, ale asi jen my dva. Končíme na spodní vrstevnici, kterou dojedem k horní stanici vleku bikeparku. Ten si taky užijem, hlavně hupy a klopenky, raději bez dropů. Odtud silnicí kolem rybníka přejezd na Zahálku, kde začíná údolí a dlouhá cesta údolím Radvanického potoka, kude se jezdí i Král Šumavy až na bájné Jarkovice. Odměnou je hájenka zalitá sluncem. Fotíme a spěcháme dál až pod Svinenský vrch (970 m n.m). Z kepelské silnice jako obvykle bahníme a zdárně vyhledáme začátek libového singlu. Objektivně je zapadaný a subjektivně mi připadá kratší. Pak už teplé louky nad Javoříčkem a silničkou odtud na Zvíkov v nepřehledné zatáčce auto proti. Zbpo tuší a vyhne se, auto pak uhybá, Mame ho objíždí po louce. Řidič prý něco pokřikoval, ale to my si už užíváme sjezdu k Puchverku, kde jako před lety pořád parkují Paviho vysněná telata. Ještě vykošťovák do Petrovic a zlehka asfaltokou přes Posobice. Tam v rychlé zatáčce opět bílé auto… teď už ale s přehledem míjíme. Začíná přituhovat a smrákat se, ale ještě to dáme za Frantovou Vsí cestou do Volšov. Na staďáku Křížovi a Zdha a večer docela teplej.