Čtvrtek 3.9, 17C, 27km

EdLi, FrKr, JiDe, JiDl, DaVe, ZdKa, ZbPo, PePo, ZdPa, JiJe

Ed vytáhl z rukávu jak kouzelník další neznámou trasu. Stoupáme nad nemocnici, segmentem „Lesem sadem a tak dál“ kolem včelína na cestu nad Chmelnou. Kousek projedem mezi houbami po lese a pak objíždíme Kalovy zleva. Z nejvyššího místa cesty to berem přímo vlevo krz les a vyjedem na loukách pod Rokem. Sjíždíme do údolí k Podmokelskému potoku a pokračujem ke Kadešicím. Pak na nějaký louce ostře vpravo do lesa, kus přes kopřivy a potok na výjezd plný bahna. JiDl se tam vyválí a po chvíli jsme na pěkné cestě co stoupá kolem Finů (Novotných) do Albrechtic. A stoupá to fest. V Albrechticích se sjedem a pokračujem po červený na Sedlo. Zase v tempu a na vršku chce Ed fotit západ slunce. To by ale chvíli trvalo, tak ho ženem dolů, že ještě stihnem něco objet. Sjedem po čerstvě prořízlé a vyčištěné cestě na konec RZ2 a klesáme k Záluží. Pak ještě vlevo na starobylou cestu nad rezervaci Milčice. Ještě se kousnem a bahnitou cestou vystoupáme do Platoře a pak po loukách do Divišova.

Od příštího rantlu start v 17 hodin!!!