Čtvrtek 26.4, 37km, 14C

EdLi, DaVe, ZbPo, PaVi, PeKy, JiJe, PePo, ZdKa, JiDl,

Na jeden den se ochladilo a fouká vítr. Sraz je jako obvykle na rantlu, ale na druhý straně silnice na sluníčku. Každej, kdo přijíždí se nejdřív lekne, že tam bude sám, ale pak si všimne bikerů co se vyhřívaj v posledních paprscích jak ještěrky. Opět debata kudy a kam,nakonec jedem směr na Dobršín. Vyráží s námi i AlKy, ale u nádraží se odpojí. Z Dobršína stoupáme po modrý pod Ondolu a po loukách sjedem do Lipovky. Kousek po asfaltu a pak točíme vpravo a Ed nás vede lesními cestami do Mířenic. Vítr fouká, práší se dost a ještě je všude spoustu pylu. V Mířenicích končí zatím vlastivědná vyjížďka na mostě u sošky svatýho (asi Jana). Co dál se úplně neví, ale jedem vpravo. Nejdřív asfaltka, pak lesní cesta kolem rybníka, pak skoro cesta a pak konec v lese. Přelezem pár padlých stromů a dostanem se na nějakou louku. Vedoucím se stává DaVe a jedem po nových cestách do Vlkonic a k Rabí. Slunce je nízko, průzračná viditelnost, vítr a chlad připomíná podzim. Jedem po pěšinkách po kopcích okolo Rabí (Šibeník 563m) a pak přes ves a zase nahoru nad lom s jezírkem (Líšná – zřícenina kaple 550m). Peky píchne předek. Nečekáme a pokračujem na sjezd s ostnáčem u levých lýtek dolů ke studánce. JiDl má technické problémy s zadním nábojem, v jednu chvíli letí kolo i vzduchem po lese. Sjedem k hlavní a JiDl jede nejkratší cestou domu. Vracíme se při vodě přes Čepice a na cyklo. DaVe jede dom a dojíždí nás PeKy s opraveným kolem. Na rantlu JiDl už čeká s PP12, ale je kosa a jedu do tepla.