Úterý 18.7, 25C, silnice 92km, biky 53km

silnice ZbPo, JiDe, PeKy, RaPa, ZdPa, JaVa, JiDl, PePo, FrKr, EvPo, JaKr, AlKy

Dámy jedou každá zvlášť na Srní, JaKr Modravu, EvPo Antýgl. Jedna z posledních možností při dlouhých dnech a teplých večerech si dát delší výjezd a volba padá na Hamry. Jedem po větru do Petrovic a v Hlavňovicích na kopci čekáme podezřele dlouho. JiDe píchne, ale po chvíli se připojí a pokračujeme. V Nemilkově točíme na Čachrov a jede se slušná kudla. To je moc na FrKr, ten jede sám na Gerlovku a zbytek sjíždíme směrem na Vítoň a Strážov. Ve Strážově jako obvykle blbě odbočíme a musíme se vracet a pak stoupáme pod krpál do Dešenic. Vykejvem stojku, sjedeme na hlavní od Nýrska a za přehradou vpravo na stoupání na Hamry. Zpočátku je to skoro po rovině a po přejezdu potoka se to zvedá. PeKy nechává velkou a jde na špic. No potěš, říkám si, jestli tohle vydrží, chcípnem. Naštěstí po kilometru stoupání podřazuje a jedem normální tempo. Pořád čekám, kdy se to víc zvedne, ale kopec je téměř pořád stejně prudký, jen výjezd na hlavní silnici se postaví. Za chvilku jsem na Špičáckém sedle a po jednom se dojíždí. Jídlo i pití dochází, ale v restauraci nás zachraňují a doplňujem proviant. Pak ještě prudký stojky na Hofmanky a po cyklo sjedeme na Gerlovku. Pak už se jen valí po pěkným asfaltu a kdyby PePa nechytla křeč, jsme na Rovině jedna dvě. Při sjezdu se příjemně otepluje a za šera a s jednou blikačkou dojíždíme na staďák.

úterý 18. 7.

oblačno 30 st., cumulus congestus

bike 53 klm

3:20 hod

Je úterý tak se jede silnice, my s Radkulem jí nemáme tak dáváme bika. Ještě Zdha na novém Spešlu, ale on je jiná level tak jede si sám. Vyrážíme přes Divišov na Humpolec, je krásně, pěkně to odsejpá a pod Kašperkem se sjedem s Zdha. Spolem jedem přes Žlíbek, pak padá na Kašperky a dává ještě nějaké kopce. My valíme směrem Královský kámen, pod kopcem najdem tu zkratku do Nicova, tak nemusíme stoupat nahoru. Přejedem Nicov i odbočku na Studenec a na louky pod Popelnou stoupáme pozvolnější zpevněnou lesní cestou. U chalupy tři králíci a dále cyklostezkou objedeme horu a na Popelnou stoupáme po zelené zezadu. Nahoru se těším, čeká nás ale zklamání – moře je zarostlé a navíc tak dřevaři rozryli les. Sjezd dolu ale nemá chybu. Na louce nádherné výhledy do Jižních Čech. Točíme na Studenec a přes Milov sjedem do Amálky. Už se nám nechce Mouřenec, tak navrhuji zkratku brodem. Je schopnej, ale Radkul vykoupe ponožku, já své fusky kolo i tretry držím zuby nehty, ale zase se nemohu ohnat po přes brod přisátých hovadech… Od Otavy jedem pěkným vyschým řečištěm, když tu před námi sličné děvče a táže se nás, zda medvěd žere myši. To nás rozhodí, tak se chvíli dohadujeme. Na Rantl dorážíme před devátou, ale zatím tam sedí jen cykloženy.