Čtvrtek 22.5, 28C, 31km

EdLi, RaKu, ZdPa, RaPa, ZbPo, PePo, Sváťa, JiDl, LáDu, PeKy, VíČa

Pořádnej hic a během pár dní změna teploty snad o 20C směrem nahoru. Letos poprvé Čepičná. Jedeme na nádraží při řece a pak do Dobršína. Začínáme stoupat po modré turistické. Pak z ní sjedeme na louky a přímo na slunci funíme do kopce. Objedeme jeden vršek a sjedeme nad Dobršín na silnici do první serpentýny. Po asfaltu vystoupáme na vršek a točíme vpravo na Čepičnou. Ještě pár prudkých výjezdů a už se těšíme na sjezd po rychlé cestě k jezírku u Rabí. Sjíždíme tedy po cestě plné listí a ZbPo se rozhodne, že bude předjíždět. Pěkně to vychází až do chvíle, než se PePo potřebuje vyhnout větvi nad cestou a přejede do druhé stopy. Tam už ho rozjetý ZbPo zezadu sejme a výsledkem je tlama v rychlosti okolo 50km/h. Naštěstí ostatní bikeři stihnou dobrzdit a nikdo další se do kutálení nezapojí. Pak zjišťujeme škody a není to tak zlé. Pád byl do měkkého a stromy se také uhnuly. Kola jsou provozuschopná jen nějaká ta osma a vyvrácená páka brzdy. Jezdci trochu potlučení a odření a tak pokračujeme dál. Sjedeme na hlavní a při řece jedem k mostu přes Otavu u Žichovic. Stoupáme přes nádraží nad Čimické jezírko a dále směrem k Podmoklům. Tam trochu zabloudíme a dáme si výjezd do lesa, kde cesta končí. Vracíme se na stejnou cestu zpět a pokračujeme do Chmelný a do Sušice. Na rantlu přijímá PePo omluvu od ZbPo ve formě několika PP12.

Verze od Eda:

čtvrtek 22. května

bike

jasno 28 st. (max. 30 st)

Papo, Zbpo, SvSp, Peky, Raku, Zdpa, Rapa, Čáma, Víča, Jidl, Ládu, Edli

Dopředu zamluvená je Čepičná, Pepo říká, že je poslední možnost než cesty zarostou. Na námitky rozpálených kopců slibuje jízdu v lese v chládku, z Dobršína však stoupáme horkou loukou, pak OK cesta lesem a sjedem na serpentýny k Buděticům. Stoupáme po nich na vrchol a uhneme vpravo směr rabí, Jedem po hřebínku mísdty cesta stoupá, místy je zarostlá. Na jednom velkym rozcestí se ještě radíme, jak pak zpět a vyrážíme dál. Sukuje se mi řťz, tak šteluju a pak dohánim skupinku. Je ta dlouhý pekný rovný sjezd v bukovém lese. Uprostřed kopce balík stojí, že by čekali?: to asi ne říkám si a už vidim jak Rapa nasazuje řťz aha to se mi stalo taky povidám, jenže Pepo nějak není ve své koži a dozvídám se že byl pád – Pepo vpředu se vyhybal nízké vštvia Zbpo tam vjel odzadu a smotali se dost – Pepo pomlácený záda Zbpo pěknou osmu na zadku. Pomalu se srovnávaj a valíme  opatrně k lomu a jezírku před Rabím. Pospíchám na divadlo jedu po silnici zpět ostatní na cestu a směr žichovice.