Čtvrtek 15.8, 22C, 43km

EdLi, JiDl, ZdKa, ZbPo, PePo

Přijíždím na rantl a tam je pod ještěrkou papírový vzkaz od Eda s trasou. Studujem plánek, za chvíli Ed doráží po kontrole vrzajícího středu a trasa je jasná. Jedem do Divišova, rezervace Milčice a stoupáme pod Sedlo k Durmákům. Dál na Žlíbek a Ždánov, Krankoty a směrem na Javorník. Na rozcestí pod Javorníkem na žlutou vlevo, sjedem kousek na jednu lesáckou cestu a vpravo kolem Obrovo lože na menhir Mudrc. Po focení mezi šutry sjedem na silnici k Javorníku od Lazen a za chvíli jsme u menhiru Měsíční kámen. Foto a pokračujem do západních Čech, z pěkné silnice na rozmlácenej tankodrom. Sjedem vpravo na Zuklín a otvíraj se výhledy na Šumavu z nezvyklé strany. Ed nás vede po cestách skrz ves a les. Jednou je cesta zapadaná polomem a jak to objíždíme najedu v téměř nulové rychlosti na skrytý kámen a letím ukázkově přes řídítka. V kotrmelci držím kolo nad sebou, přežije bez škrábence, jen si asi pedálem nakopnu lítko tak, že v mžiku natéká do velikosti svalu vzpěrače. Bolí jak sviňa, ale co dělat v lese, pokračujem. Ještě jednou hledání cesty a pak na správné cestě do Lazen zabodne Ed větev do zadní vidlice a ta ho vezme přes packu. Sjedem do Lazen, pak do Nezdic a údolím mezi silnicemi nad Rozsedly a do Kadešic. Ed má pochvalu za další cesty co objevuje v končinách na který sice koukáme ze známých cest, ale nedáme si práci s plánováním. Díky E. Z Kadešic po modré přes prudké stoupání za vsí a ZdKa se chytá za koleno a něco mu tam píchá až rýpe. Zaujímáme spolu místo na chvostu skupiny a už si jízdu neužíváme. Každej jedem na jednu nohu, druhou šetříme a ještě musíme vyšvihnout na Rock. JiDl ožívá a drtí kopec až zmizí z dohledu. Na Roku je šero a poslední sjezd raději dáváme po asfaltu do potemnělé Sušice. Já si jdu zavázat lýtko, ZdKa se taky bude léčit a na jedno jede jen Ed JiDl.